Fix You

2020 een nieuw jaar,
beste wensen krijgen we overal...

Wat wens ik dit jaar?
Een jaar vol geluk,
een jaar met veel liefde,
een jaar met veel vreugde,
een jaar met ....

Tuurlijk wens ik dit, maar bovenal wens ik een jaar:
waarin onze kindjes kunnen opgroeien,
waarbij er geen zware aanvallen zijn,
waarin de medicatie zijn werk doet en alles onder controle geraakt,
waarbij we nog meer leren omgaan met jullie signalen wanneer het te veel is,
een jaar waarin jij Fenne jouw lentefeest mag vieren, op bosklassen mag gaan en hopelijk dit alles zonder zorgen.
een jaar waarin jij Fiebe voor de eerste keer naar school mag gaan, een nieuwe wereld die gaat opengaan.
Ik wens een jaar dat wij ons geen zorgen hoeven te maken, dat wij gewoon samen gelukkig kunnen zijn, kunnen genieten van elkaar.
Een jaar met niet te veel tranen, maar vooral veel glimlachen en schaterlachen!

Er is een liedje van Coldplay, genaamd fix you. Dat is dan ook mijn grootste wens dit jaar voor jullie. I will try to Fix you... (Link naar het liedje: https://www.youtube.com/watch?v=k4V3Mo61fJM)

Reacties

Populaire posts