Hip hip hoera


33 jaar geleden kwam ik zelf op de wereld. Klaar om mijn leven te ontdekken. Elk jaar dat ik ouder werd kwam er weer wat levenservaring bij. 

33 jaar geleden of zelfs 20 jaar geleden of zelfs 5 jaar geleden kon ik me niet inbeelden hoe mijn leven er nu zou uitzien. Ik kon op die moment wel denken, vrouwtje, huisje, tuintje, kindjes,... Paar jaar later hebben we het allemaal. 
Ondanks het niet allemaal vlot verloopt. Het draait niet rond, het draait niet vierkantig, bij ons draait het met verschillende hoeken aan. Wanneer het toch wat ronder begint te draaien dan komt er wel een nieuw hoekje aan. 

Maar we hebben bovenal ook het geluk om zoveel liefde in ons te hebben. Om met elke tegenslag weer om te gaan.
Dank je wel aan Gisella Schaeps om niet enkel er vandaag te zijn om mij een leuke verjaardag te geven. Maar vooral dank je wel om er elke dag te zijn voor mij en voor onze kindjes. Op elk moeilijk moment ben jij er voor ons. Net zoals ik er altijd ook voor jou zal zijn. Een paar verjaardagen terug kon ik zelfs niet denken over welke moeilijke beslissingen wij allemaal moeten nemen. Maar wij nemen ze samen, hoe moeilijk ze ook zijn, en wij hebben niets anders dan liefde voor elkaar en liefde voor ons gezin.


Reacties

Populaire posts